Corona oppdatering

For English: See below the norwegian copy.

(Oppdatering 23.oktober): Alle klubbkvelder er åpne for alle.

Hexagon er åpnet for spilling. Det vil være restriksjoner, men så nært normal drift som vi kan komme. Den største restriksjonen vil være at vi vil begrense det til 20 deltagere pluss et ansvarlig styremedlem.

Restriksjoner:

  • Er det en mulighet for at du har Corona, er smittefarlig, burde vært i karantene, etc: IKKE KOM
  • Det vil være et ansvarlig styremedlem som har ansvar for lokalet den gitte dagen
    • Alle skal følge beskjedene til det ansvarlige styremedlemmet
    • Det ansvarlige styremedlemmet har anledning til å bortvise deltagere som ikke følger reglene
  • Det skal etterstrebes minst 1 meter mellom alle spillere til enhver tid, helst mer
    • Vis skjønn ved valg av spill.
    • Spill hvor komponenter (f.eks. kort) sendes mellom spillere bør ungås
    • Spillere bør kun berøre egne brikker, og det oppfordres til å ha en spiller som håndterer felleskomponenter
  • Maksimalt 20 deltagere
    • Det vil bli ført oppmøteliste med navn og telefonnummer for å kunne informere om det skulle vise seg at en deltager har vært smittet. Denne listen vil makuleres etter 14 dager
    • Så snart det er 20 deltagere vil ytterdøren låses og det vil henges opp en lapp om at lokalet er fullt for dagen.
  • Vi vil KUN benytte hovedsalen
    • Bakrommet, trappeoppgangen, kjøkken, og garderoben vil kun være for gjennomgang, ikke opphold
  • Alle som deltar forventes å hjelpe til med vasking av bord og stoler de har benyttet.
    • Det ansvarlige styremedlemmet har informasjon om hva som trenger å gjøres og hvor materiell fins.
  • Det ansvarlige styremedlemmet har anledning til å stenge lokalene kl 21:30.
    • Det betyr at det ansvarlige styremedlemmet har anledning til å avslutte ethvert spill som pågår.
    • Det ansvarlige styremedlemmet skal være siste som går, så det er ikke anledning for andre å ta ansvar for å stenge
    • Alle forventes å hjelpe til med vasking
  • Det vil være engangshandsker tilgjengelig for de som ønsker å bruke dette
  • Det oppfordres på det sterkeste til bruk av personlig verneutstyr som ansiktsmasker.

For å legge til rette for både rollespill og brettspill vil det bli satt av 6 plasser til rollespillere og 6 plasser til brettspillere frem til kl 18:15. De resterende 8 plassene vil bli fordelt på førstemann til mølla. Etter 18:15 vil alle plassene bli fritt tilgjengelige.

Det er mulig å forhåndsregistrere seg på arrangementer enten ved å sende en e-post til hexagonstyret@googlegroups.com eller ved å skrive i eventet på facebook. Om du vet at du kommer litt seint er det også mulig å gi beskjed om du når du tenker å komme, så er plassen reservert frem til det tidspunktet.

Styret vil fortsette å vurdere situasjonen ukentlig, men så lenge det ikke kommer nye beskjeder vil vi holde åpent. Følg likevel med på e-postlista, facebook gruppen og sida til klubben, dette innlegget, og forsiden på denne siden for oppdatert informasjon.

Fredag 23.oktober,
Per Kristian
Generalsekretær

English

(Update, 23.October): Game nights are open for everyone.

Hexagon is open for gaming, with restrictions. The most obvious restriction will be that we will limit to 20 participants and registration of all participants.

One boardmember will handle registration and organize everything. This person has the authority to deny entry if there are to many participants, and may instruct on which games can be played or if people are sitting to close. All rulings from the boardmember in charge are final.

As we want to give boardgamers and roleplayers equal opportunists to organize a gametable, we have reserverd 6 spots for boardgamers and 6 spots for roleplayers until 18:15. After that, all spots are up for grabs.

It is possible to reserve a spot by either sending a message to the board at hexagonstyret@googlegroups.com or write on the facebook event. If you expect to show up after 18:15, your spot will be reserved until the time you give in that message.

The boardmember in charge have the authority to stop any games at 21:30 to make time for cleaning up before the last person leaves.

All participants shall assist with cleaning up before leaving.

If you are infected, or believe that you may be infected, DO NOT SHOW UP.

Friday, 23.october
Per Kristian
Generalsekretær

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s